Vankas det galej?-Stryker lördagens skjorta
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vankas det galej?-Stryker lördagens skjorta
![]()
Blev en nytt dyk ur idag! riktigt tuff modell
![]()
Den där var riktigt fräsch. Vad är det för modell?Weekendklocka på![]()
![]()
Tack!Den där var riktigt fräsch. Vad är det för modell?
Vankas det galej?![]()
- Cool klocka! Vad är det för nåt?
Kommer säkert gå bra! Med den behöver du inte bry dig om att ställa om för att hålla tiden korrekt, egentligen kan man köra OWG med en sådan i åratal om man klarar av det mentaltSolen skiner och det här med OWG mars går rätt bra
![]()
Fina dom där!Korvkokning![]()
Min mormor var från Eksjö. Enda stället i Småland där man inte skorrar på r:en, har jag förstått.Roadtrip till Eksjö, vafan man nu ska där att göra![]()
Det ska tydligen vara en väldigt vacker stad, även jag härstammar från SmålandMin mormor var från Eksjö. Enda stället i Småland där man inte skorrar på r:en, har jag förstått.![]()
Zelos- Cool klocka! Vad är det för nåt?
Ja, när man safe:ar och kör på den där är det väl ingen utmaning...? Kör med en terrorist vetja!Solen skiner och det här med OWG mars går rätt bra
![]()