Sälja bör man så man får köpa en likadan igen och bli glad ytterligare en gångHar min svarta och en extra vit tavla!
Säljer man inget behöver man aldrig ångra sig.![]()
Edit: och så ångrar man sig igen osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sälja bör man så man får köpa en likadan igen och bli glad ytterligare en gångHar min svarta och en extra vit tavla!
Säljer man inget behöver man aldrig ångra sig.![]()
Deep!Moonwatch
Det finns massor av fina gamla 16570 till salu också. Du behöver inte vänta på en ny version.
Risken är ju rätt stor att du ändå inte kommer få köpa den.
Usch fy fasen, att det ska vara så komplicerat att få ordning på dig!Fått tillbaka fladdret, så operationen fungerade inte. Vilopuls studsar mellan 90-115
Blev en semla och lite chips idag
Dina värden såg ju bra ut![]()
Låter bra! Jag vet inte om det där inspra(eple...?) gjort någon skillnad, jag tycker jag har ondare i musklerna och benen av det. Är för modligen något annat, men man vet aldrigUsch fy fasen, att det ska vara så komplicerat att få ordning på dig!
Hon trodde att det var fel på EKG apparaten, så dom bytte och fick samma resultat.
Tydligen ingen annan med två infarkter med så bra EKG, bättre än många med bara en infarkt.
Visar på bra svar på Eplerone och träning.
Kommer troligen att bli kallad till Umeå för nån jättekoll
Kul att vara unik på ett positivt sätt nån gång!
Att skicka inbjudan till mig..?Visste att jag glömt något idag.
![]()
Jäkla fin du!
Kommer du ikväll lovar jag att fixa en semla till.Att skicka inbjudan till mig..?![]()
Plockar du upp mig på vägen?Kommer du ikväll lovar jag att fixa en semla till.![]()
Jag? Eller menar du @Rum Runner?Plockar du upp mig på vägen?
Lika långt för er båda, så bara någon av kommer... heheeJag? Eller menar du @Rum Runner?
Glad att den fortfarande funkar!Låter bra! Jag vet inte om det där inspra(eple...?) gjort någon skillnad, jag tycker jag har ondare i musklerna och benen av det. Är för modligen något annat, men man vet aldrig![]()
Då vill jag också med!! Jag tar jag mig till @MargarinkungenLika långt för er båda, så bara någon av kommer... hehee
Finns det svenskt kaffe på hotellet?Då vill jag också med!! Jag tar jag mig till @Margarinkungen
Vad gott det ska bli! Undrar om det finns vegetariskt alternativ ?