• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Semmel-Seikon!

17DA629C-DA1F-402C-ACD8-F0D57EE0407B.jpeg

Fått tillbaka fladdret, så operationen fungerade inte. Vilopuls studsar mellan 90-115 :(
Blev en semla och lite chips idag ;)
Dina värden såg ju bra ut :)
Usch fy fasen, att det ska vara så komplicerat att få ordning på dig! :(
Hon trodde att det var fel på EKG apparaten, så dom bytte och fick samma resultat.
Tydligen ingen annan med två infarkter med så bra EKG, bättre än många med bara en infarkt.
Visar på bra svar på Eplerone och träning.
Kommer troligen att bli kallad till Umeå för nån jättekoll :)
Kul att vara unik på ett positivt sätt nån gång!

Usch fy fasen, att det ska vara så komplicerat att få ordning på dig! :(
Hon trodde att det var fel på EKG apparaten, så dom bytte och fick samma resultat.
Tydligen ingen annan med två infarkter med så bra EKG, bättre än många med bara en infarkt.
Visar på bra svar på Eplerone och träning.
Kommer troligen att bli kallad till Umeå för nån jättekoll :)
Kul att vara unik på ett positivt sätt nån gång!
Låter bra! Jag vet inte om det där inspra(eple...?) gjort någon skillnad, jag tycker jag har ondare i musklerna och benen av det. Är för modligen något annat, men man vet aldrig ;)

Kollar igenom revisionsberättelsen jag ska läsa upp på årsstämman i morgon en extra gång. Typiskt att man som ekonom åker på att vara revisor i den samfällighet man bor i ... :banghead:
Edit: Det kunde vara värre. Jag kunde ha varit kassören som har en petig jävel till revisor ... :D
Rolex E1 2019-03-05 (revision).jpg

Senast ändrad:
Ska hämta ut medicin, men på vägen hit höll jag på att klyva en mopedbil med en lekande 15 åring i! :nailbiting:
Han trodde det gick att göra en Scandinavian flip med en kinesisk plastbit. :banghead:
Anade att det skulle bli nåt tok, så jag börja bromsa innan han for som en tattarbxxxe över vägen!
12E2C41A-9EF5-40DC-B86C-414578D0E32C.jpeg

Senast ändrad:
Firar min 20 årsdag med en semla och en kopp te, och vad passar då bättre än ett första inlägg på ks? I paketet låg det skoblock och snart kommer det förhoppningsvis även en ny klocka i form av en liten dykare, troligtvis en 39mm hydroconquest, men jakten är inte slut än så
53843165_864033797260872_3617979638678028288_n.jpg
helt säker kan man aldrig vara ;)

Tillbaka
Topp