Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sallad såklart, snart sommar!Vad slaktar ni?
Du är klockskadad. Det är en sallad på bildenTänkte på. Klockan
Den är grå och lite beigeDöm av min förvåning när jag kom hem och frugan sa att jag hade fått en grön klocka.
Som färgblind tyckte jag den var vackert grå!! Kanske kan lämna tillbaka den, ville ju ha en grå!!
![]()
Tack kompis! Faktiskt jäkligt nöjdDen är grå och lite beige
Nädå. Grattis vännen! Cool dinka
Fick du en Snålt tilltagen portion pasta så du va tvungen att moffa i dej Seikon oxå?
Gôttar mig med att köra båt.
![]()
I gamla dar var kaptenerna stora och klockorna små. Idag är det tvärtom...Åhoj kapten.. Bra klocka också
I gamla dar var kaptenerna stora och klockorna små. Idag är det tvärtom...
![]()
Han försökte faktiskt få av länkenFick du en Snålt tilltagen portion pasta så du va tvungen att moffa i dej Seikon oxå?![]()
Vad är det för plugg som står på agendan idag?Dricker kaffe, pluggar och kollar ks
![]()
Hade introduktion på ett nytt case idag så håller på bestämma vad jag ska skriva om, ska handla om en organisationVad är det för plugg som står på agendan idag?![]()