Husse
Pandion
Javisst!Men herregud!
Åk och köp 10 st och skriv ”fri användning”
Sabbar hela inkomsten för idioten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javisst!Men herregud!
Ja han kanske spar till en ny klockaJavisst!
Sabbar hela inkomsten för idioten!
Haha, ta av korken och tryck ut hela flaskans innehåll på ett tryck och lämna sedan en femkronaAldrig varit med om snålare kollega i hela mitt liv![]()
![]()
![]()
Funderar på att fylla skiten med rutlim hahaHaha, ta av korken och tryck ut hela flaskans innehåll på ett tryck och lämna sedan en femkrona![]()
Verkar som att mina känslor kring detta gick rakt in i allas hjärtan här på KS hahaMen herregud!
Hahaha!! Henr rätt!Verkar som att mina känslor kring detta gick rakt in i allas hjärtan här på KS haha
Jag ska nog tömma den å hälla i nått annat
Funderar på rutlim haha
Försöker få son att sova, går sådär
![]()
Haha, måste vara det som är orsakenHan skriker fullt ut åt seiko 5 förstår du väl.... . Van vid ädelmetall rolex.. . Klart han blir upprörd..
Haha, måste vara det som är orsaken![]()
Då är man i trygga händerJag är säker. ... Fathership 101 with Widowmaker. .