• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Träff

Rolex
Friends Of KS
Grannen kom över med en flaska bubbel, lär bli sent!
IMG_20190416_200024.jpg
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Kan inte hjälpa dig med nåt bra tips!
Jag har INTE hittat den psykologiska punkten hos min fru! :D
Jag tror det kvittar vad jag säger eller gör. Men hon har varit tydlig med att hon inte tycker det är okej att jag köper mer än 1 klocka per år utan att sälja någon.
Men hon är inte arg på mig, än ;)
Bara 1 till sedan är jag nöjd :p
 

Husse

Patek
Jag tror det kvittar vad jag säger eller gör. Men hon har varit tydlig med att hon inte tycker det är okej att jag köper mer än 1 klocka per år utan att sälja någon.
Men hon är inte arg på mig, än ;)
Bara 1 till sedan är jag nöjd :p
Kul att du avslutar med ”bara en till” :D
Humor!
Men jag gillar din blandning av klockor!
Nu ska jag bara ordna ett jobb, så ska jag utöka min samling med lite klockor jag suktat efter länge! :)
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Kul att du avslutar med ”bara en till” :D
Humor!
Men jag gillar din blandning av klockor!
Nu ska jag bara ordna ett jobb, så ska jag utöka min samling med lite klockor jag suktat efter länge! :)
Tack :)
Tycker själv att min blandning gör det hela trivsamt! Jag har en förkärlek till dykare, men försöker att ha en ganska bra och udda bredd. Så nästa klocka kommer passa perfekt in :) du får se om några veckor eller så :)
Jag menar då bara 1 till innan sommaren ;)

Hoppas att du kan få tag i ett bra och passade jobb!! Allt brukar lätta bara snön försvinner :) lycka till nu!!
 
Topp