• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

God morgon KS!
Märkligt hur lätt man blir påverkad av vädret.
Vi har haft flera veckor med fantastiskt väder, nu i dag är det blött och 1 grad varmt. Omedelbart hamnar man i ”typiskt, vilket jäkla väder” läget...
Behöver uppenbarligen nåt som tål vätan i dag. :)
E3964FA7-4972-4E62-A1B0-39F4288023ED.jpeg
80DAA30E-A80E-4588-A9D4-6D0F73BE9516.jpeg
Regn behövs, massor... man får klä sig efter vädret och tänka att, -vad bra att det äntligen blev regn! :)
 
Regn behövs, massor... man får klä sig efter vädret och tänka att, -vad bra att det äntligen blev regn! :)

regnet är verkligen välkommet, hoppas verkligen inte det blir som förra året då sista regnet kom i maj och nästa kom i september
Visst är det så, mina vänner!
För närvarande regnar det ju inte...
image.jpg
image.jpg

Det kommer ett ymnigt blött snöväder!
Men det blir grundvatten och fina kWh i vattenmagasinen!
Det ligger dock i den mänskliga naturen att gnälla! :)
Ha en bra dag, vänner!
 
regnet är verkligen välkommet, hoppas verkligen inte det blir som förra året då sista regnet kom i maj och nästa kom i september

Visst är det så, mina vänner!
För närvarande regnar det ju inte...
image.jpg
image.jpg

Det kommer ett ymnigt blött snöväder!
Men det blir grundvatten och fina kWh i vattenmagasinen!
Det ligger dock i den mänskliga naturen att gnälla! :)
Ha en bra dag, vänner!
Den torkan vill vi inte ha igen... Då börjar vi prata katastrof. Då önskar jag mig faktiskt hellre en vanlig regnig, svensk sommar.
 
Tillbaka
Topp