Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan så fin!!Typ denna
Brygghäng med sambo vid Klarälvens strand
Äh, det är ju beatern man ska skämma bort! Det är kul att kunna variera klockan som får mest handledstid. Men 5 lax för lite gummi är ju som sagt för mycket. Finns det inga andra som gör band med rätt proportioner?Kommer förmodligen aldrig hända. 2500 kanske jag skulle kunna lägga om jag har en bra dag. Det är ju trots allt bara beatern.
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha något band som inte är gjort av samma tillverkare som klockan. Allt måste vara originalÄh, det är ju beatern man ska skämma bort! Det är kul att kunna variera klockan som får mest handledstid. Men 5 lax för lite gummi är ju som sagt för mycket. Finns det inga andra som gör band med rätt proportioner?
Ja, då är det bara spara eller rocka länk!Jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha något band som inte är gjort av samma tillverkare som klockan. Allt måste vara original
Nä finns tillräckligt många såna redan. Ikväll ska vi bara bli fulla.Ska ni bygga timmerflotte?
Kjørt Land Rover serie 1 fra 1956 i dag
Snygg klocka.
Just chillin'
Nej, hon saknar ju klocka
Dagens sitter rakt fram. Vita jeans I like
Dagens sitter rakt fram. Vita jeans I like
Avslutar första semesterveckan med att njuta av sveriges vackraste utsikt.
Någon som känner igen fyren?
Finns på turistbyrån i Helsingborg.Var kan man få tag på dessa glas?
Blir en stilla livsnjutarkväll i sommarstugan.