På gud alltså när ni två fixar käk då man blir sugen på
-Tack mannen!
Kvällsmaten är kärlek alltså. Det blir en social grej i ett ens hem. Man ser varandra, man pratar och njuter av något gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På gud alltså när ni två fixar käk då man blir sugen på
Grymt, ska kolla! Har du testat andra färger också? Har du glidelock eller c spänne?Everest! Hur nöjd som helst.
Var rädd för att gröna färgerna skulle skära sig men tyckte att det blev rätt bra till slut!
Ja Affe gillar inte sex (siffriga Rolex )Var inget svårt val att välja vilken man skulle vilja ha, den där guldbratten var AVESOME !
Det var inget som erbjöds. Å andra sidan är jag nog inte premiumkund hos dem. Får köpa några klockor till.Hade de ingen låneklocka?
Det går bort med lite sandpapper jag kan posta lite om du inte har till handsBalkongräcket fick en första strykning efter slipandet och kryssen behövde bara slutmålning.
Fick lite färg på Ingy-gummit.
Tack detsamma! Det var trevligt!Hemma igen från mini-GTG hos @Jonas_ (tack för kaffet!). Han har lite taniga handleder, så jag fick inte på mig den här godbiten helt.
Tror jag föredrar den här i alla fall, som dessutom passar min handled direkt av någon anledning ...
Tack men jag har papper och limstift samt nära till sandstrand.Det går bort med lite sandpapper jag kan posta lite om du inte har till hands
SköntTack men jag har papper och limstift samt nära till sandstrand.
Vi har väldigt fin sand på stranden så ett 80 skulle komplettera fint.Skönt
Men postar lite sand papper om du skulle behöva vid senare tillfälle
Fint att jag kunde bistå med lite dåVi har väldigt fin sand på stranden så ett 80 skulle komplettera fint.
Ja, borde tagit Muddy Waters som nickSer ju mer ut som lervatten.
De där ser riktigt goda ut Jag får nog gå ner och hämta en Ten Fidy nu....Provar öl
Grön-maxicase är aldrig felFunderer hvilken klokke man skal velge.
Då får du plocka fram kalendernHåller koll på hur lång tid det tar att bli av med en mancold från helvetet.
Tack ska du haÅrets bild, snyggt!
Bara en illusion pga närbild, eller ser sen stor ut?