Klart du behöver en ny klocka!
27grader, nyklippt efter 2år med tofs det enda som saknas är en ny klocka...eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart du behöver en ny klocka!
27grader, nyklippt efter 2år med tofs det enda som saknas är en ny klocka...eller?
Har du ingen kräkbeater???Tar igen mig efter att ha skurat rent toaletterna efter övriga familjen magsjuka, ingen vidare dag (nej klockan fick inte vara med)
Äsch, den här gamla trasan...Grym klocka
Fan, det har jag ju inte *springer ut på nätet och letar efter g-shocks*Har du ingen kräkbeater???
Inte riktigt!Sven Wollter?
Ja, jo, men den här gången ville jag vara lite mera naturist....Finns väl blixt i fånen?
Härligt, grattis!MC-uppkörning avklarad & godkänd! Vilket fantastiskt väder på det, nu åt och åka.
Min lillkille hälsar att det blir bättre med tidenSliten stackare
Hur går det med bezeln som du spikade upp och skulle låta solen bleka ?Dags för krubb innan matchen Sverige vs Ryssland!
Los Tantos får nöja sig med kycklingsallad!
Första gången jag snabbscrollar förbi en bild på KS när flickvännen sitter bredvid. Hon skickar tillräckligt med "our feature baby" bilder som det är.
Äter middag utomhus.
Jävligt snygg ros!! Hade min Tudor (såld) haft den så hade det varit en keeper.Ska polera lite plexiglas, kanske inte syns men det behövs
De glömde matenMiddag i ett kloster-valv
Jävligt snygg ros!! Hade min Tudor (såld) haft den så hade det varit en keeper.
De glömde maten
Fram med förstoringsglaset.Här kom den