Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka och grym rom Snygg bild!
A woman is only a woman but a good cigar is always a smokeSoftar lite
Dålig planering!Kantskurit och rensat plattgången. Helt enkelt gjort mig förtjänt av en kall. Bara sketen folköl hemma tyvärr
Vad har du för favorit?Köpt kaffe
Känns bra att du stannar bilen när du skall posta!Inte nu men nyss...
Dit skall vi med! Mycket trevlig ö!
Ska ta och boka flyg ner till Ibiza och hälsa på farbror min lite grann. Gjorde lördagen lite bättre
Jag hade inte bytt!Klockbyte, trädgårdsarbete.... kanske bäst att byta passaroundklockans 10ATM till Edox 20ATM.
Verkligen en fin och läskande bild!
Åh härligt! Pallra er förbi min farbrors bar vet ja
Så långt varade den tvätten, cirka 4 mil innan dessa jävla insekter dyker upp.. Får kanske köra saktare.
Dit skall vi med! Mycket trevlig ö!
Jadu...Varit på jaktmässa. Kommer hem med lite ost och porslin... vad gick fel??
Jag är lite rädd om den... Tänker på mina passaroundkamrater. Skitar hellre ner min egen.Jag hade inte bytt!
Jag skall ju ändå ha den på slutet.Jag är lite rädd om den... Tänker på mina passaroundkamrater. Skitar hellre ner min egen.
Trodde det var för katt-toan.Kändes som en nödvändig skylt i en ishall!
Nej det är det som är det konstiga... jag stod och tittade på någon ny bössa och ryggsäckar. Men köper ost och porslin... blev även en ny kökskniv för mig och en grillvante. Känner mig oroad över mig självJadu...
Var hustrun med?
Se det som pluspoäng till klock-kontot!Nej det är det som är det konstiga... jag stod och tittade på någon ny bössa och ryggsäckar. Men köper ost och porslin... blev även en ny kökskniv för mig och en grillvante. Känner mig oroad över mig själv
Min sambo blev dock väldigt glad och överraskad då skålarna från Orrefors var fina.