• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Compiss

Patek
2-Faktor
image.jpg

By McGyver :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
20140716_231716.jpg


Jag och hollow123 (som vanligt) hinkar bira och löser damer, hojta till om någon är ute på stan i GBG ikväll så bjussar vi på en bärs!

Grabben. Inte jag som löser 4or.....

Pfft hahaha hon va inte en fyra. Mitt vaga minne av henne säger en 6:a. Tyvärr så sov jag i morse när hon gick så fick inte en ytterligare glans av henne...

Vag 4a.... kommer du sen och städar upp vinet och osten? (Vafan gjorde ni inatt...)


Hahahahaha osten tar jag inte på mig. Vinet kan jag dock ta ansvar för då det var jag som serverade damerna :cigar: :hungry:

Kan inte ni ta detta i pm eller prata med varandra eftersom ni verkar umgås ofta? Det är helt ointressant att se suddiga fyllebilder och era internskämt här...
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Kan inte ni ta detta i pm eller prata med varandra eftersom ni verkar umgås ofta? Det är helt ointressant att se suddiga fyllebilder och era internskämt här...

Tack JakobZ! You took the words right out of my mouth ...

Om det här dessutom är representativt för vissa mäns kvinnosyn förstår jag helt plötsligt varför Feministiskt Initiativ ökar ...
 

hollow123

Rolex
Tack JakobZ! You took the words right out of my mouth ...

Om det här dessutom är representativt för vissa mäns kvinnosyn förstår jag helt plötsligt varför Feministiskt Initiativ ökar ...

Absolut mina herrar. Vår kvinnosyn är det inget fel på även om det kan tolkas så i text. Allt skrivs med en skämtsam ton även om jag förstår att man kan ta illa vid sig. Är inte intresserad av en diskussion kring sättet att se på kvinnor men respekterar din åsikt laketwig
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Absolut mina herrar. Vår kvinnosyn är det inget fel på även om det kan tolkas så i text. Allt skrivs med en skämtsam ton även om jag förstår att man kan ta illa vid sig. Är inte intresserad av en diskussion kring sättet att se på kvinnor men respekterar din åsikt laketwig


Självklart förstår jag att det är en jargong som är mellan er, men den är just mellan er och därför blir det lite av ett:

i-dont-get-the-joke.png



Jag är inte heller intresserad av diskussionen så den kan vi låta VPK och gänget föra i enrum, helst! :blackeye: Däremot önskar jag att usla fyllebilder och internt snack sköts på annat sätt. :)
 

hollow123

Rolex
Självklart förstår jag att det är en jargong som är mellan er, men den är just mellan er och därför blir det lite av ett:

i-dont-get-the-joke.png



Jag är inte heller intresserad av diskussionen så den kan vi låta VPK och gänget föra i enrum, helst! :blackeye: Däremot önskar jag att usla fyllebilder och internt snack sköts på annat sätt. :)

Haha jag hänger med!
Dock kommer fyllebilder på klockor fortsätta komma dock ska jag försöka höja kvaliteten endast för din skull Jakob! :snaphappy:
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Fitbit åter på plats för att öka motionerandet i all semestersvullande i vinölrose!
image.jpg
Höll på att köpa en Tag Golf för ett antal år sen. Finns dom som nya tro? Man påstod att man skulle inte bära auto ur vid golfspel, risk för rotorhängning. Därav Tag Golf antagligen. Tycker dom är tuffa. Fast med svart band im jag hade en...;) pm:a gärna om den blir till salu :)


Skickas från min iPhone
 
Topp