Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha! Viker du ut mellanväggen?
Ska man dricka öl under en hel dag, kan den vara en av de bästaNajs. Här är det IPA all day![]()
![]()
Ukraina-Serb?Kollar fotboll, vad annars när det är kval
![]()
Svergie spelar ju I kväll....Ukraina-Serb?
Jobbar med utrustning från den goda burpoolen ser jag
Så jäkla bra gubben!Morgonmöte avklarat, nu blir det helg denna klämdag.
![]()
Oj glömde om detSvergie spelar ju I kväll....
På tv 4. Svergie - MaltaOj glömde om det
På vilken ? jag kollar Ukraina-Serb
-Efter några bärs, går vin över till vin, och så här vi är serveras det >>>mousakas<< till och med
Och vem är jag med! Ingen annan än @Adamarvid som befinner sig på jakt efter sin första dinka!!![]()
Kanske tidigt och fråga, men hur upplevs dom? Är själv sökande efter nya skarpare rackare. Dina ser lovande ut! Var köpte du dom?Som jag vill sätta igång och laga mat, bära att skära tomater, mozzarella och basilika gjorde det roligare!
![]()
![]()
Riktigt fin finish!
![]()
Yaxell ZEN består av 37 lager rostfritt stål. 18 lager hårt och mjukt stål varvat på var sida om kärnan av VG-10 stål. Det är dessa lager som bildar det otroligt vackra damaskus-mönstret. Halva bladet bankas slutligen för att få sitt artistiska utseende.
![]()
Supersköna handtag. Handtaget är tillverkat i svart Mikarta med nitar som har polerats högglansigt.
![]()
![]()
När jag såg bilde från de du laga kvällskäk så blev jag nästan orolig när du använde plast skärbräda, du som ändå pysslar med trä som jag så trodde jag att du hadde lite "plast alergi"Som jag vill sätta igång och laga mat, bära att skära tomater, mozzarella och basilika gjorde det roligare!
![]()
![]()
Riktigt fin finish!
![]()
Yaxell ZEN består av 37 lager rostfritt stål. 18 lager hårt och mjukt stål varvat på var sida om kärnan av VG-10 stål. Det är dessa lager som bildar det otroligt vackra damaskus-mönstret. Halva bladet bankas slutligen för att få sitt artistiska utseende.
![]()
Supersköna handtag. Handtaget är tillverkat i svart Mikarta med nitar som har polerats högglansigt.
![]()
![]()
Riktigt fin! Fat lugs, 34 mm? Ser ”stor” ut!Tar en öl![]()
![]()
36 mmRiktigt fin! Fat lugs, 34 mm? Ser ”stor” ut!
Vad har du för relation till kattutställning?Jobbar med utrustning från den goda burpoolen ser jag![]()
Snyggt shots![]()
![]()
![]()
Badar med Seiko Marinemaster, SBDX001.