Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, visst är det? De ser verkligen jättetrevliga ut.En Scrambler! Som hittat för @Urkvinnan ju!![]()
Jodå, även jag kör Triumph.![]()
Bara Bad Ass - @jabla som kör riskokande symaskin...För mig, som saknar MC-kort, är det här nåt som skulle kunna få mig att sätta igång att plugga!
Den har ”allt”!
Looken, retrohärlig!
Modern motor, hoppas att det betyder mycket åka och lite skruva.
En hel del historia, för mig är det viktigt!
Tack själv, mycket trevligt!
Snyggt!!Provade belysningen i klock/winderskåpet, sjukt nöjd.![]()
![]()
Va! Nytt in?Ute och knatar, 6 grader varmt !
![]()
Mycket trevligt, tack själv!
V-twin, inget bambustaket.Bara Bad Ass - @jabla som kör riskokande symaskin...![]()
Ja så var det ju, hon höll tillbaka dig och jag lät henne köra igen så då var det fritt fram för dig.Hade allt triggat mig själv rätt bra!![]()
Vad kul! Grattis! Du borde ändå inneha officiellt OWG-rekord bland oss här på KS efter din DW-stretch.
Haha ja kanske detVad kul! Grattis! Du borde ändå inneha officiellt OWG-rekord bland oss här på KS efter din DW-stretch.![]()
Då är det dags att paketera, sex laxar i en laxask.Då är det färdig rökt, sex laxar och lite räkor
![]()
Episkt!Haha ja kanske det
Ett halvt år blev det.
Vänta på den där men trodde faktiskt att @Stroboman skulle va först.Då är det dags att paketera, sex laxar i en laxask.![]()
Jag såg den men valde att passa...Vänta på den där men trodde faktiskt att @Stroboman skulle va först.![]()
Såg den alldeles nyss, jag och stridsvagnen (Zodiac) har varit ute på skitigt jobb.Vänta på den där men trodde faktiskt att @Stroboman skulle va först.![]()
Kul initiativ med vinylspelare!. Ser fin ut. Önskar dig skön lyssningYes!
![]()
Hittade en vinylspelare från Rotel på Tratten!
![]()
![]()
![]()
Lätt att säga i efterhand!Jag såg den men valde att passa...![]()
RIF = Rätt I Fällan, som vi säger i min nacke av skogen...Lätt att säga i efterhand!![]()
-Beundrar min oslagbara duo och njuter av nya klockbrickan
![]()