Blindfullur á landa þú veistGóður, útihatið ens og ekta íslendingur!![]()
Edit: Reyndar ekki, er að fara á Robert Plant og vil muna alt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blindfullur á landa þú veistGóður, útihatið ens og ekta íslendingur!![]()
Já eins og það á að vera! Mér lækkar heim!Blindfullur á landa þú veist![]()
Känner igen de där! Fjällans ena katt hoppade upp på bordet och landade med huvudet rakt i min glass skål förra helgen och tömde den!Jodå...det var han, han fick lite vaniljsås på bordet så han skulle sluta tråna på mitt käk!
Bara så att det inte blir oklarheter vid "grillning" ikväll och under sommaren bör ni observera dettaNu leker vi midsommar![]()
Uppdatering i diskmaskinshistorien!Diskmaskiner bryr sig inte om det är helg eller vardag när dom börjar krångla!
Tur man har en redig dammsugare!
Håll tummarna för mig...![]()
![]()
Göder inte frugan dig? Mr Bollinger
Ha,ha kör fullängd+ att jag köpt extralänkar. Blir luftigt och fint i värmenGöder inte frugan dig? Mr Bollinger![]()
Sekundvisaren är 8 sec över men minutvisaren ser ut att vara på 45 sec..,,måste vara full fortfBörjade bli nykter men nu börjar det ordna upp sig igen
![]()
Så gåre när man höftar med tiden hahahSekundvisaren är 8 sec över men minutvisaren ser ut att vara på 45 sec..,,måste vara full fortf![]()
Och vad har du i det lilla glaset?Snapsar
![]()
Orange och klyftigt: jag tänker på apelsin.Svettig midsommarbeater
![]()