Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid kul när en Tärna dyker uppLapar sol från bilrutan med Tärnan.
![]()
Det var @sjökvist som lyxade till det igårInspirerad av en bild igår kollar jag att förrådet av Bullens är intakt
![]()
Ska göra en pit-stop där i sommar, tips på ngn kul krog i city?Då är man i Frankfurt och snart på väg söder ut![]()
där har du frukost, lunch och middagInspirerad av en bild igår kollar jag att förrådet av Bullens är intakt
![]()
God korv. Men vem är gubben på burken?Inspirerad av en bild igår kollar jag att förrådet av Bullens är intakt
![]()
Den Helige Bullen själv!God korv. Men vem är gubben på burken?
Fina grejer!Inspirerad av en bild igår kollar jag att förrådet av Bullens är intakt. @sjökvist ett föredöme på området
![]()
han hette Erik bullen Berglund och var en skådis från den gamla skolan, han lånade ut sitt nylle till etiketternaGod korv. Men vem är gubben på burken?
Stämmer bra det!
Skönt att min bil har nästan full transparent foliering!Akta klarlacken!![]()
En kollega till mig gillade att tvätta bilen på jobbet lite väl ofta. Började knorra över en fläck på huven som bara blev större fastän han tvättade noggrant. Det var plåten som tittade fram...![]()
Tyvärr inte några tips då vi bara stannade till innan vi åker söderutSka göra en pit-stop där i sommar, tips på ngn kul krog i city?
Inspirerad av en bild igår kollar jag att förrådet av Bullens är intakt. @sjökvist ett föredöme på området
![]()
Tänk vad lite backelit, krämigt tritium och en rejält patinerad tavla gör en lycklig!Ute på en välbehövlig promenad.
![]()
Måste nog komplettera förrådet i husbilen, tror bara det är två burk i den nu...Inspirerad av en bild igår kollar jag att förrådet av Bullens är intakt. @sjökvist ett föredöme på området
![]()
Tack, några månader.Den där är härlig. Haft den länge?