Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är du ute efter? Det är gott om syltor nära centralstationen. 15 minuters promenad mot finanskvarteren finns det inga syltor.Ska göra en pit-stop där i sommar, tips på ngn kul krog i city?
Vackert!Kvällsmys på balkongen hos vänner med fantastisk utsikt.
![]()
Episka vinglas. Vi har likadana.Kvällsmys på balkongen hos vänner med fantastisk utsikt.
![]()
Midsommarnattens köld är sträng, stjärnorna gnistra ock glimma......God morgon KS!
Ser fint ut i dag, kallt dock!![]()
Blir byte till tyngre klocka så småningom!![]()
Klart bakåt...Trallar på..![]()
Inte bara klockorna, man brukar se en och annan bil också. När jag var barn brukade vi kalla dem vrålåk.Konstaterar att det är hög nivå på klockorna i Puerto Banus
![]()
Ta en till!Är fortfarande bakfull från midsommar, så fick bli en GT idag.![]()
Skoj!Midsommarnattens köld är sträng, stjärnorna gnistra ock glimma......
Visst kommer den verkligen till sin rätt på den här bilden!Vackert!
Daytonan kompletterar vyn på ett utsökt vis!![]()
Men det började klia under gummit efter ett tag. Dock inte Rolex/RubberB:s fel utan en normal reaktion på långvarig hudkontakt med lösningsmedel.Perfekt!
Hatar när man måste passa spill och en massa annat!![]()
Tror @laketwig har kurser i sånt också!Vi tog en glass efter ett par timmar i bilen. Nu orkar vi ett par timmar till
![]()
![]()
Jag vågade inte hålla glassen i väster hand och vrida upp handleden för ett kort, för mycket stod på spel![]()
Sånt känner jag till, har jobbat tillräckligt länge inom bilvård...Men det började klia under gummit efter ett tag. Dock inte Rolex/RubberB:s fel utan en normal reaktion på långvarig hudkontakt med lösningsmedel.![]()
Nu vill vi nog inte veta mer om hur mycket du tar på dig själv när du går på muggen, räcker med din antydan för att visualisera för mycket.Sånt känner jag till, har jobbat tillräckligt länge inom bilvård...
Smorde nyss in frugans axel med Tigerbalsam, blev handtvätt på det, annars blir det spännande att gå på muggen!![]()
Nu vill vi nog inte veta mer om hur mycket du tar på dig själv när du går på muggen, räcker med din antydan för att visualisera för mycket.
Edit: Inser att redan "klia under gummit" var för mycket info från mig!![]()