• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Har också hört det. Det kan nog inte annat än stämma vad gäller pistolskytte med större kaliber. Gevär bör vara okej eftersom vänster armen inte tar särskilt mycket av rekylen.

Jag hade dock klockan på mig och den verkar okej. Får se om den drar lite extra nu.
Det är bara att köra, en klocka skall användas :)
 
Jag vs. Gräset igen

ImageUploadedByTapatalk1406033518.622273.jpg
 
Yadda yadda yadda......
Om jag ska vara ärlig så kändes det så däääär att plocka fram mobilen och fota i en knökfull pool:)
Sent from my iPhone using Tapatalk

Varför tror du jag bara har bilder från poolen vid huset och inte från någon beach vid havet..! Förstår dig till fullo :)
 
Sitter på arlanda Har fått ha ett långt utlägg i säkerhetskontrollen att kamera batterierna inte är hemma gjorda bomber. En grupp på ca 30 kineser stod bakom mig i kön till incheckningen och turades om att skicka på mig en och annan armbåge i ryggen samt attacksparka på mina skor som för en stund sedan var så fina så fina :) Men gud så gott det var med en öl...
 
Tillbaka
Topp