Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får locka med att KS uppskattar bilderna stort och vill se mer av dem! Likes triggar ju f ö hjärnans belöningssystem.Att säga att hon är ”skeptisk” till KS är århundradets underdrift...(trots tre bra klockor som roterar)
Skickligt att få skott på den jä...len, synd det inte var en bössa
Kvarterets terroristbajsare härjar fritt![]()
Vore trist om ungarna skulle bli föräldralösaSkickligt att få skott på den jä...len, synd det inte var en bössa![]()
Blickar ut över Sundsvall
![]()
![]()
Ja det är trist. Vi hade ett par på taket vars ena unge hamnade på taket till vårt uterum. Var ju tvungen att fånga ungen, iklädd svart keps och handskar med mamma fågel hovrande ovanför, snubblade på väg in genom sovrumsdörren och ungen for in under sängen och sket som fanken, fick dock tag på den efter visst tumult, ner i en låda och ut med den på gräsmattan. Den for som en pil in i häcken och mamma fågen på väg i dyk mot mig som en jävla kaminaze. Tur jag han in i tidVore trist om ungarna skulle bli föräldralösa
Får ducka och springa utav bara helvete
Vilken synJa det är trist. Vi hade ett par på taket vars ena unge hamnade på taket till vårt uterum. Var ju tvungen att fånga ungen, iklädd svart keps och handskar med mamma fågel hovrande ovanför, snubblade på väg in genom sovrumsdörren och ungen for in under sängen och sket som fanken, fick dock tag på den efter visst tumult, ner i en låda och ut med den på gräsmattan. Den for som en pil in i häcken och mamma fågen på väg i dyk mot mig som en jävla kaminaze. Tur jag han in i tid![]()
Vad är det för modell?Skulle va hemma kl21...![]()
Najs!Nöter lite på Smögenbryggan
![]()
SNKD99Vad är det för modell?![]()
Så himla fin! Hojta om du säljer!
Hon är märkeslojsl: En midsize och en dam-TT. (Inga bilder här o nu.Du får locka med att KS uppskattar bilderna stort och vill se mer av dem! Likes triggar ju f ö hjärnans belöningssystem.Hur ser förresten de andra två ut?
Absolut! Försöker få tag på en SNKE01 (svarta varianten) japanska modellen. Då kanske den blå får gå. Helt otroligt snygg klocka med tanke på vad lite den kostade.Så himla fin! Hojta om du säljer!![]()
Jag hade en sådan här 100 watts best i mitt pojkrum på typ 14 kvadratmeter på den tiden det begav sig.Bilden lurar, den är ganska liten
![]()
Då fick omgivningen lida liteJag hade en sådan här 100 watts best i mitt pojkrum på typ 14 kvadratmeter på den tiden det begav sig.
![]()