Bra bryggare, även klockan helt "OK"Tvättar, städar och donar. Nu blir det nattning av två troll.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra bryggare, även klockan helt "OK"Tvättar, städar och donar. Nu blir det nattning av två troll.
![]()
Klart värd varenda krona. Även viktigt att använda Melitta originalfilter för perfekt smak. Arvid Nordquist Mellan är mitt favvokaffe.Bra bryggare, även klockan helt "OK"
![]()
I’m BatmanVisst är det![]()
![]()
Din bild var dock lite härligare![]()
Helt klart! Själv kör jag oftast med Arvid Nordquist Gran Dia och givetvis Melittas originalKlart värd varenda krona. Även viktigt att använda Melitta originalfilter för perfekt smak. Arvid Nordquist Mellan är mitt favvokaffe.![]()
Grattis! Är lite småsugen på en sån där jag med.
Han kommer fram då och dåI’m Batman
![]()
Den där var bra men föredrar fortfarande min egen Hulk. Din ser inte helt rätt ut, kopia?Han kommer fram då och då
Lite som Hulken![]()
![]()
Snuset?Nä nu blir det att hoppa ner i lopplådan för lite vila innan tidig avresa till Grekland imorgon, det viktigaste är såklart packat
![]()
Eventuellt är ett quartzverk i...Den där var bra men föredrar fortfarande min egen Hulk. Din ser inte helt rätt ut, kopia?
![]()
Snus och klockor, mer behövs inteSnuset?
Såg att den är slutsåld, hör gärna av dig om det skulle bli så att den ska lämna.Tackar!
Var lite ambivalent inför köpet iom att jag egentligen mest gillar vintage men denna får med alla sköna vintagekänslor. Tom safirglaset skapar lite liv i klockan då det dubbelt välvt. Helt klart värt ett köp tycker jag![]()
Två stockar nedtryckta i både min och frugans väska så du kan vara lugnSnuset?
Glajer för fan. Snus o glajer.Snus och klockor, mer behövs inte
Kalsonger köper man nya på plats![]()
Det var mycket vackert ute till sjöss på Hjälmaren ikvällDet ser mycket rogivande och idylliskt ut.![]()
Kul att den santosen hamnade på forumet, posta gärna fler bilder på den @LebenKS kalas.
![]()
![]()
![]()
Villken skräp film haha alla skott som skjuts och inte en enda träffar arnoldKollar på Commando!!
![]()
Grym juVillken skräp film haha alla skott som skjuts och inte en enda träffar arnold![]()