• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Den Blå Planet
20190707_125428.jpg
20190707_111338.jpg

Nöjd med denna? Hur känns storleken jämfört med en 41mm Royal Oak. Är sjukt sugen, kanske egentligen på 5500V men känns spontant något stor
Jag är otroligt nöjd med den och skulle alla dagar i veckan välja den före en Royal Oak, oavsett storlek.

Svårt att säga i anknytning till storlek, jag har liten handled efter ha brutit den, men tycker att det fungerar väldigt bra på alla tre alternativ, beställde kortare gummi och läder i samband med köp vilket var en förutsättning för att det skulle fungera för mig, 41 mm Royal Oak skulle vara för stor för mig.

Tänkt skriva en recension men inte riktigt funnits tid för det, men med semester nu så hoppas jag få tummen ur.

Jag är otroligt nöjd med den och skulle alla dagar i veckan välja den före en Royal Oak, oavsett storlek.

Svårt att säga i anknytning till storlek, jag har liten handled efter ha brutit den, men tycker att det fungerar väldigt bra på alla tre alternativ, beställde kortare gummi och läder i samband med köp vilket var en förutsättning för att det skulle fungera för mig, 41 mm Royal Oak skulle vara för stor för mig.

Tänkt skriva en recension men inte riktigt funnits tid för det, men med semester nu så hoppas jag få tummen ur.
Brutit handleden och därav mindre ?? Uff, låter mindre bra.

Jag upplever också Royal Oak på 41mm något stor, så positivt att denna känns bra. Är egentligen redo för köp. Men vill inte helt räkna bort chronon. Upplevde du den för stor och 4500 bättre i str?

Tillbaka
Topp