J
Jimmy042
Guest
Härligt! Bara att gratuleraFirar att jag blivit antagen på Lunds universitet Ekonomie kandidat med en mojito![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Bara att gratuleraFirar att jag blivit antagen på Lunds universitet Ekonomie kandidat med en mojito![]()
![]()
Riktigt schysst klocka men hemsk filmMovie night, ser på en rysare jag inte sett förut (Slender Man) och dricker lite Single Malt
![]()
Tackar! Har inte jättehöga förväntningar på filmenRiktigt schysst klocka men hemsk film
WOW! Sjukt fin klocka som gör sig riktigt bra i helguld, absolut en klocka jag ska äga i framtiden när det finns ekonomi till det![]()
Har nyss spelat golf och tagit på mig klockan igen. Dont mind tiden. Batteriet är dött.
Riktigt oflyt, tråkigt. Vad har hänt?2 frakturer var det + rejält stukad axel och armbåge..![]()
Vi håller tummarna.Jag mår bra, kroppen värre. Drog en rejäl vurpa på cykeln. Ska kolla vad om och hur mkt. Som är brutet. Haha
Fyfan, krya2 frakturer var det + rejält stukad axel och armbåge..![]()
Det kan man inte alls vara säker på. Det kan oxå bli ett intensivt illamående.Snart kommer den varma härliga känslan i kroppen!![]()
Helt sant!Det kan man inte alls vara säker på. Det kan oxå bli ett intensivt illamående.
Fy faen!2 frakturer var det + rejält stukad axel och armbåge..![]()
Fy fan... Krya på dig2 frakturer var det + rejält stukad axel och armbåge..![]()
Krya mannen2 frakturer var det + rejält stukad axel och armbåge..![]()
Det är bara att gratulera! Ditt klockkonto kommer se mycket bättre ut än för oss fattiglappar som läste naturvetenskap på Lunds universitetFirar att jag blivit antagen på Lunds universitet Ekonomie kandidat med en mojito![]()
![]()
Sitter och beundrar min lilla samling som börjar bli komplettfrugan undrar om jag är helt frisk...
![]()
![]()
Några sköna ryska prison tats skulle sitta fint som komplement.Först, du är INTE helt frisk, annars hade du inte varit här...
Men gosse vilken fin ryss, vad är det för nåt?
Din samling, kommer du själv att märka, är inte komplett...![]()
Nej! Fet ogilla på den.2 frakturer var det + rejält stukad axel och armbåge..![]()
PS Du skyddade klockan och lät högern ta smällen. Iskallt handlat i stridens hetta.2 frakturer var det + rejält stukad axel och armbåge..![]()
Några sköna ryska prison tats skulle sitta fint som komplement.![]()
Grymt! Stort grattis till er lilla. Världens bästa känsla, den du känner nuStolt som en tupp! Tredje knodden satt till världen efter en skyndsam och enkel förlossning. För ett halvt dygn sen åkte man båt och badade, ibland ändrar sig livet snabbt
![]()
![]()
Stort grattis!Stolt som en tupp! Tredje knodden satt till världen efter en skyndsam och enkel förlossning. För ett halvt dygn sen åkte man båt och badade, ibland ändrar sig livet snabbt
![]()
![]()