Tack!Det är du värd!
Blev tvungen att köra maxvärme i husbilen i fem timmar för att torka upp efter åskan, förra söndagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Det är du värd!
Blev tvungen att köra maxvärme i husbilen i fem timmar för att torka upp efter åskan, förra söndagen...
Roligare att utforska fru!
Fru utforskar![]()
Två Mini-Heki på maxöppet, det var ju förra söndagen nere i Örebro!Tack!Sjukt drygt, hade luckan stått öppen?
Iiisch, ogilla på den
Järnrör - huvudet 1-0![]()
Snorkling är kul!Ännu en bild på dykaren, testar våtdräkt inför resa imorgon till Bornholm med familjen, blir lite snorklande
![]()
Hinner komma mycket vatten genom två såna där när det är åskregn. Går så jäkla snabbt när vädret väl vänder.Två Mini-Heki på maxöppet, det var ju förra söndagen nere i Örebro!
Innan åskan var det supervarmt!![]()
Javisst!Hinner komma mycket vatten genom två såna där när det är åskregn. Går så jäkla snabbt när vädret väl vänder.![]()
Ja, det gör ju inte saken bättre.Javisst!
Dessutom har man ju myggnäten, dom fungerar som diffusers och sprider vattnet ”perfekt”...
Har du nåt bra ställe att torka dynorna på nu?
Ok!Ja, det gör ju inte saken bättre.Bra och bra, har hela vardagsrummet fullt med dynor nu!
![]()
Helt klart, har med våtdräkter/utrustning till hela familjen, hoppas de blir en kul upplevelse för alla, jag själv har dykcert men dyker inte, men snorkla ska bli riktigt trevligt!Snorkling är kul!![]()
Så kom den äntligen, GRATTIS!Veranda häng med en kall öl och YM
![]()
Finns inga klick på en Rolex med plexiglas heller.Hehe ja, den känns väldigt rysk, är dock förvånad över den upplevda kvalitén för 350kr. Det som förvånar mig mest är att vridningen saknar klick![]()
Grattis!Fått nytt jobb. Det ska firas med gt
![]()
Borde varit två INOX på den bilden!Viva la france
![]()
Ett par insert till och en jubileelänk så hade du klarat dig några månader.Jag och damen åkte upp till sommarstugan på västkusten idag![]()
Jag är OWG med denna skönheten under en veckas tid, det hade ju kunnat vara värre
![]()
Trodde ni åt Leksandsknäcke!![]()
Vanligt hederligt knäckebröd skulle jag säga!
Fattas bara en fot och lite matrester på bilden.Ha ha, var är mitt fokus? Kollar Black Hawk Down.
![]()
En Doxa hade matchat fint!Åker turkos Fiat 500 i de mallorcanska bergen med Sub-C. Klockan matchar inte riktigt bilen, vad vore mer passande? Något från Cariter kanske?
![]()
Imorgon är det äntligen måndagKvällspromenaden avklarad, härligt ljus ute![]()
Har beställt en jubilee länk från Bergströms men det är 4-6 veckors väntetid på den då de bara får delar från Rolex en gång i månaden och nu är det dessutom semester tider... Men det är på gång! Jag har dessutom köpt ett lagom slitet pepsi insert samt ett hel svart insert på ebayEtt par insert till och en jubileelänk så hade du klarat dig några månader.![]()
Jag som aldrig flippat nåt..... ?KS snyggaste flip-bränna?![]()
Blir det inventering?Imorgon är det äntligen måndag![]()
!
Med YM på armen får man bäst bilder i strålande solsken!Ursäkta att jag lägger ut samma klocka två gånger idag och dessutom dricker jag fortfarande öl så ingen förändring där heller men tycker att jag fick till den här bilden helt ok, eller också har jag druckit för mycket öl
![]()