• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Efter lite bryt och bänd så går cykeln lätt igen! :)
Skulle ta två månader för hjälpmedelscentralen att byta ut skärmen! :nailbiting:
8C1E7463-4B00-473D-83DB-359CBB20D55A.jpeg
D2B5D96B-447B-4603-AE23-242508AA137A.jpeg
 
Ja jag vet , singelhandicap för många år sedan, men hinner man inte spela/träna tillräckligt, så höjs man sakta men säkert ! Uppskattar nästa års handicapssättning. Då kommer vi golfspelare få ett mera rättvist hcp. //:pompus:
Samma här, 5,7 för några år sedan, men två år i rad som fadder (först frun sen dottern) tog bort skärpan i spelet så kag gjorde en frivillig höjning till 14, men saaakta nedåt igen :)
 
Skönt ju! Vi har iofs ganska lugnt i vårt kvarter också men det är ändå inte samma sak. :)
På 5 minuter hinner jag antingen bre en macka. Fixa en termos hetvatten, gå till skogen och sätta mig på en stubbe och fika.
Eller gå ner till centrum och ta en caféfika!
Dessutom är det ”riktig” skog. Åtminstone 5 km till närmsta större väg (E14)!
 
Tillbaka
Topp