Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska grilla rådjur
Det där blev jäkligt bra!Lördag!
Har hunden shorts?Sommaren kom tillbaka, promenad med fårhunden i shorts.
Sen gammalt, som uvarna här på KS brukar sägaLördag och fotboll är givet sen årtal tillbaka
Fantastiskt inlägg!Efter fem timmar i skogen med dottern så har man väl gjort sig förtjänt av en sån här?
Vi har tittat på ödlor...
...och stora larver! Är det någon som vet vad detta är så får ni gärna berätta. Ser ut som larverna som Timon och Pumba käkar i Lejonkungen.
Tyvärr inte, blir sadel.. den styckades upp i detaljerWow, mer bilder på det där tack!
Blir den hel-grillad på roterande spett?
Den var bra saltHar bytt klocka med @Seikosthlm igen. Denna är lite extra kul pga dag-datum komplikationerna som jag tycker för få klockor har och inte minst pga att det är en lite udda fågel.
Tror att jag hittat namnet på eran kompis!Efter fem timmar i skogen med dottern så har man väl gjort sig förtjänt av en sån här?
Vi har tittat på ödlor...
...och stora larver! Är det någon som vet vad detta är så får ni gärna berätta. Ser ut som larverna som Timon och Pumba käkar i Lejonkungen.
Ja se där! Tack för hjälpen! Så sjukt cool var den. Dottern försökte mata den med löv men enligt henne så äter den bara pizza så den ville inte ha.Tror att jag hittat namnet på eran kompis!
Allmän trädätare:
Tur du fick nåt i alla fall... mitt paket kom inte fram alls. Men det var å andra sidan bara ett klockband...Vi såg fram mot en klocka. Skönt att postnord är ledsna iaf. SUCK!