80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Precis handlat lite i lokala Ica...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken trevlig överraskningBekantar mig med denhär godingen frun hade spontanköpt den till mig och den stod och väntade när jag kom ifrån jobbet ! Sjukt bra fru har jag
Mycket trevligVilken trevlig överraskning
Fantastiskt fin överraskning!Bekantar mig med denhär godingen frun hade spontanköpt den till mig och den stod och väntade när jag kom ifrån jobbet ! Sjukt bra fru har jag
Verkligen ! Det kommer jag göraFantastiskt fin överraskning!
Håll HÅRT i henne!
Coolt!PremiärWis!
grabben inviger sin GUL numera i vetskap att det är en klocka. Stolt över sitt första WS och Lumeshot
SnyggtFick upp rullgardinerna i stugan och nu är vi snart hemma. Det var den helgen.
Thanx haha ja de förbannade kardborrbandetCoolt!
Dessutom coolt att den har originalbandet!
Mycket illa. Ett tydligt fall av "dubbel dålig matchning". Här ett bättre alternativ.Det rosa matchar inte sekundvisaren heller..
Katten hard core myser!Klappar en katt och kollar serier
Haha han har bara bott här i två veckor men vi har definitivt blivit bra kompisarKatten hard core myser!
Hoppas du gör detsamma
Ok!Haha han har bara bott här i två veckor men vi har definitivt blivit bra kompisar
Grattis!Bekantar mig med denhär godingen frun hade spontanköpt den till mig och den stod och väntade när jag kom ifrån jobbet ! Sjukt bra fru har jag
TackarGrattis!
Både till hustru och klocka.
Bekantar mig med denhär godingen frun hade spontanköpt den till mig och den stod och väntade när jag kom ifrån jobbet ! Sjukt bra fru har jag
Haha frun är definitivt en keeper, vad gäller klockor har du rätt! Det finns inga keepersKeeper!! Frun alltså Med klockor vet man aldrig, de är så flykiga Riktigt nice S&S!!