Dags för tårt buffé I Taxinge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Breitling Premier är definitivt en av de bättre nya modellerna under Georges Kern ledning. Gillar den ner klassiska/minimalistisk designen för Breitling. Riktigt trevlig klocka!Äter frukost i skuggan.
![]()
Den där klockan blir snyggare varje gång jag ser den!Äter frukost i skuggan.
![]()
Well, jag tror du kan tänka på det så här. Om 30 år skriver barnet i fråga ett långt inlägg på en klocksajt om det oersättliga värdet på deras ärvda/övertagna rolex (det ser ut som en iaf) från sin pappa, och historien om hur fascinerad barnet var och hur fina stunder ni hade på resan etc etc. Inlägget får väldigt många likes.Åker buss med familjen och undrar varför barnen alltid villta på klockan när man precis putsat
![]()
Den där klockan blir snyggare varje gång jag ser den!
Den amphibian är ju så snygg!Är i Kristianstad
![]()
Dags för tårt buffé I Taxinge![]()
![]()
![]()