Tack, jag gillar den skarpt, väldigt bra skick, men har tyvärr ingen aning om ålder. Magkänslan säger 40-tal eller tidigt 50-talGrymt fin! Vilket år är denna från?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, jag gillar den skarpt, väldigt bra skick, men har tyvärr ingen aning om ålder. Magkänslan säger 40-tal eller tidigt 50-talGrymt fin! Vilket år är denna från?
Det är korrekt uppfattat en Vitryss. Men en lagom. Det är ju bara lill-lördagÄr det där en JÄTTESTOR white russian?![]()
Vilket sketbilligt loppisfynd som helst, sopar banan med Casion. Åtminstone när det gäller handhavande!18 sidors manual för att synka med en app i telefonen...
![]()
Förstår ni varför jag gillar Rolex?
Godmorgon @StrobomanDimmig morgonpromenad!![]()
![]()
![]()
Du behöver ju en Memovox!Nu är det en sådan där jobbig dag för en pensionär igen, med två lappar att hålla reda på. Dels veckohandla på förmiddagen, sen tid hos tandhygienist på eftermiddagen. Suck ...
![]()
glöm inte att lägga ur snusen när du kommer till käftplågaren, det har jag lyckats medNu är det en sådan där jobbig dag för en pensionär igen, med två lappar att hålla reda på. Dels veckohandla på förmiddagen, sen tid hos tandhygienist på eftermiddagen. Suck ...
![]()
Du behöver ju en Memovox!![]()
Vänliga veckan?glöm inte att lägga ur snusen när du kommer till käftplågaren, det har jag lyckats med![]()