• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sen lunch från tidigare idag :cool:
2A0B3273-2A11-4F9D-9832-7828E79353A9.jpeg

Jäkligt coolt! En sån uppsättning fälgar kostar ju typ 10 000kr och uppåt. :eek: Däcken finns i gult också, det hade ju varit fräckt. Det liknar däcken jag har på min Crescent men mina är röda. :) Har man valt titan för att få ner vikten eller är det för att det är starkare? Kaxigt oavsett! :D
Titanet används för sin styrka, framförallt vridstyvheten. Det är ju ”billigare” än kevlar, också...
Även nödvändigt att ha olika vikter på olika ramar, en superlätt ram ställer höga krav på brukaren.
Det finns massor med justeringsmöjligheter, nästan allt går att ändra!
Frugan har ändrat ryggstödslutningen och flyttat fram bakaxeln (kevlar) ett par centimeter.
Vilken räcer det blev! :cool:
Måste ordna så du får testa en sportrulle! :)

Visst är det så!
Sjukvården har utvecklats nåt otroligt under 1900- talet. Nu tar utvecklingen nya stora steg,
Min nästa insulinpump kommer att fungera som en artificiell bukspottkörtel. Frugans blodsockervärden förs över till sjukvården direkt när hon kommer hem och insulindoserna kan justeras i närtid! :)
Tur att det går framåt med behandlingsmetoder.

Tillbaka
Topp