C
Coach
Guest
Sen lunch från tidigare idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stora WindersText överflödig![]()
Titanet används för sin styrka, framförallt vridstyvheten. Det är ju ”billigare” än kevlar, också...Jäkligt coolt! En sån uppsättning fälgar kostar ju typ 10 000kr och uppåt.Däcken finns i gult också, det hade ju varit fräckt. Det liknar däcken jag har på min Crescent men mina är röda.
Har man valt titan för att få ner vikten eller är det för att det är starkare? Kaxigt oavsett!
![]()
Hahaha!Stora Winders![]()
Tur att det går framåt med behandlingsmetoder.Visst är det så!
Sjukvården har utvecklats nåt otroligt under 1900- talet. Nu tar utvecklingen nya stora steg,
Min nästa insulinpump kommer att fungera som en artificiell bukspottkörtel. Frugans blodsockervärden förs över till sjukvården direkt när hon kommer hem och insulindoserna kan justeras i närtid!![]()
De är så braaaaaaaa! GS index dåNjuter av höst-reflektioner.
![]()
Trevligt dinka,Fixar till en lax åt meine Frau och mig.
![]()
Den burgaren där bak ser inte särskilt stolt ut..