• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Åker spårvagn till jobbet med massa hostiga människor :meh:

IMG_20191001_080137.jpg

Härligt med sol!
Behövde definitivt inte slita på solbrillorna i går och lär inte behöva göra det i dag heller...
De verkar ha svårt att bestämma sig här. När jag tittade förrgår så skulle det regna de nästkommande tio dagarna och nu visar de att det ska regna två av tio dagar. Inte lätt det där...

De verkar ha svårt att bestämma sig här. När jag tittade förrgår så skulle det regna de nästkommande tio dagarna och nu visar de att det ska regna två av tio dagar. Inte lätt det där...
På Midlanda flygplats är dom ”experter” på snö.
Alla nordiska flygplatser samt Trafikverket hämtar snöinformation där.
När jag frågade hur bra dom är på snöprognoser, skruvade kvinnan som visade oss runt.
Tillslut sa hon att dom var världsbäst på att veta hur det snöat! :banghead:
Men de är minst dålig i världen på att tala om vart det ska snöa! (ca 45% rätt)

På Midlanda flygplats är dom ”experter” på snö.
Alla nordiska flygplatser samt Trafikverket hämtar snöinformation där.
När jag frågade hur bra dom är på snöprognoser, skruvade kvinnan som visade oss runt.
Tillslut sa hon att dom var världsbäst på att veta hur det snöat! :banghead:
Men de är minst dålig i världen på att tala om vart det ska snöa! (ca 45% rätt)
Haha, det är banne mig humor. :D Jag visste inte att det kunde snöa på olika sätt ens...

Tillbaka
Topp