• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fasen jag fick svårt att sitta still nu.. har Magnum burit 16710?? Det visste jag inte... Då hade jag också ångrat mig ;)

EDIT: Kortvarig glädje @RicVin då det är Ref 1675
Menar du på bilden jag citerade eller den Magnum bar?....
Köpte faktiskt en 1675 kort efter 50 årsdagen. Men jag fick spel på att det inte var ngn quickset. Den såldes efter bara ngn månad. Även det stendumt!! Hade varit bättre att köpa en winder och se värdet på klockan öka :)

Fixar lite kaffe!
Ha en bra lördag allihopa!
789D6935-AE5E-492E-95FC-90C51CEB02FE.jpeg

Däremot när hon förstod att Tom Selleck bar 16710 i ”Magmum PI” då började hon ångra sig lite...;-)

Gick igång på det du skrev ovan och trodde jag kunde få gå runt och känna mig som Magnum PI.. men sen insåg jag att du for med osanning då det är Ref 1675 han bär. Rätt logiskt med tanke på när serien spelades in. Själv kommer jag undan med att inte veta eftersom jag knappt var född :D

Gick igång på det du skrev ovan och trodde jag kunde få gå runt och känna mig som Magnum PI.. men sen insåg jag att du for med osanning då det är Ref 1675 han bär. Rätt logiskt med tanke på när serien spelades in. Själv kommer jag undan med att inte veta eftersom jag knappt var född :D
Kolla in nyinspelningen av Magnum då!! Tror även han bär ngn form av Pepsi :)

Tillbaka
Topp