Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har man jobb när man kan sitta barfota i soffan?
Tänkte det samma!Vad har man jobb när man kan sitta barfota i soffan?
Detta är jag bra på, var skickar man jobbansökan?
Grymm klocka och så roligt att den fått nytt liv!Äntligen tillbaka efter 10 månaders lång service hos en lokal urmakare. Hittade denna skönhet illa tilltyglad i en låda när vi städade ur min mormors dödsbo. Nu med en ny fjäder, nytt glas och ett orginalband lever den vidare
Haha, da tar man hand om dom som inte klarar sig själv.Vad har man jobb när man kan sitta barfota i soffan?
Detta är jag bra på, var skickar man jobbansökan?
Vassego!Sluta ta kort med blixt
Påminner om lumen från min 16220 anno '87.Vassego!
Men bara denna gång, duvet originals since yellow time
Godmorgon @erowGod morgon ks! Dags för kaffe
Håller tummarna!Förberett kropp och själv inför älgjakts vecka.
Kommer förhoppningsvis bli en trevlig vecka!
Godmorgon@StrobomanGod morgon KS!
Frukostdags, plusgrader på balkongen men frost på biltaken.
Måste byta till vinterhjul innan fredag, ska till Iggesund på utställning till helgen, ska åka ”över skogen”.
Ingen gillar en som bara vill samma upp 20 inlägg för att skriva annons. Har anmält digSnyggt!!
Godmorgon @laketwigGod söndagsmorgon KS! Bäst att kolla att regnmätaren är fit for fight inför veckan som kommer. Massor med regn på gång ...
... men än så länge ser det skapligt ut.