skyseeker
Guld
Alldeles riktigtFinns det inte en sköldpadda till, på boettlocket?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alldeles riktigtFinns det inte en sköldpadda till, på boettlocket?
Jävla ball klocka må jag säga.........,,Första bytet av band nånsin, med Bergeon från KS.
![]()
Kellys hjältar!Jobbar man hela helgen så får man fredagsmysa på torsdagen! Frugan jobbar dessutom, så efter lite klocksturbering gäller det att hitta lämplig krigsfilm! Tips?
![]()
Den är sjukt braKellys hjältar!![]()
Kellys hjältar!![]()
Grymt snygg API London, på utställning
![]()
Testa läder istället!Testar Nato. Bekvämt på armen men känner mig inte riktigt hemma.![]()
Robert Redford?Blev ingen krigsfilm utan en riktig klassiker... Vad blev det? (fuskar alltså här i tråden med en klocka på tvn som inte är min!)
![]()
Grym tavla, ref och listpris på en sådan?![]()
Nej, ledtråd är att en av filmens huvudfigurer heter som ett ganska aktivt nick i forumet.Robert Redford?
Edit: Kom på att han brukar ha den på högerarmen.
@Stroboman ???Nej, ledtråd är att en av filmens huvudfigurer heter som ett ganska aktivt nick i forumet.![]()
Snyggt fångat, grattis!Ja den är härlig
Spb083j1 /Sbdc065. Billigast på prisjakt i skrivande stund är 12.150
Hade planerat köpa en i Tokyo i december /januari. När det dök upp en på KS för 7 papp "som ny" (vilket den också var) så högg jag den istället![]()
Det kommer jag absolut att göra.Testa läder istället!
Alu fäljar ska vell dras åtminstone 100-110nm. Häldre att dom sitter än att dom låssnar i 110km/hHjul igen!
Med nåt att stå på och ett däckjärn så går det bra.
Ska dock mörda den jäveln på verkstan som drog åt bultarna för hårt!![]()
![]()
![]()