NääääTräffas ni och polerar skor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NääääTräffas ni och polerar skor?
Kommer du köra din killer snart, hoppas hoppas...Movie tajm, en skräckis vid namn The Prodigy jag inte har så stora förväntningar på
Ah, du vet vad jag menarKommer du köra din killer snart, hoppas hoppas...
Hahahah, och vi yngre ifrågasätter varför ni kollar på när folk spelar fotboll eller springer fort i en cirkel. Är inte världen lite rolig iblandTillbringar lördagskvällen med att göra barnbarnet sällskap medans han tittar på andra människor som spelar spel på youtube, för åttonde kvällen i rad. Vad är det för fel på dagens barn?
Den är väldigt trevlig!Smygstartat.
Hahaha, good point!Hahahah, och vi yngre ifrågasätter varför ni kollar på när folk spelar fotboll eller springer fort i en cirkel. Är inte världen lite rolig ibland
Haha, yes kommer nog snart igenAh, du vet vad jag menar
Hublot 3 register Will FUCK us all, down ond eternelly downHaha, yes kommer nog snart igen
Spännande bild riktigt schysst!
Tack tack!Spännande bild riktigt schysst!
Ja den var riktigt god!Den är väldigt trevlig!
Hoppas allt går bra!Så här kan man ju också tillbringa en lördagsnatt...frun fått allergisk chock och ilfart till akuten