Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Moody Blues/Manhattan Transfer!!!Ett band från M-hyllan i morgon @jabla. Ett gäng som var mycket viktiga i att introducera ett nytt instrument till populärmusiken. Till och med Beatles blev så imponerade att dom använde det på ett par låtar ...
Kanske du hinner med ett besök hos1h15min försenat, men har gott om tid i Frankfurt!
Ser helt ok ut - om du frågar mig...
Kvällens måltid i hemmet lugna vrå tillsammans med frun ,med lite dryck därtill. Trevlig kväll //
Ah, trodde du ställt fel datum! Men en tim-nedräknare var ingen dum komplikation
Tror du har rätt, tänkte direkt Moog när jag läste om att introducera instrument.Skulle det kunna vara The Monkees? Den som lever får se...
Svarar som ryssen...Ett band från M-hyllan i morgon @jabla. Ett gäng som var mycket viktiga i att introducera ett nytt instrument till populärmusiken. Till och med Beatles blev så imponerade att dom använde det på ett par låtar ...
Även kallad GT?Kör en myskväll med äppeldryck och Seamaster.
Fin!..Presentationer å sånt