• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Måste göra plats här på M-hyllan för förra veckans nyanskaffning @jabla. Dom har varit med tidigare med en liveskiva men morgondagens tips (som aldrig tycks ta slut) är en nyligen släppt studioskiva ... ;)
Tudor 2019-11-18 (CD'n).jpg
Då är det väl dags för Monkees och Moogen nu!
 
Den är frän, lite mindre va? Jag är riktigt sugen på en SRPD21K1 till sommaren. Kommer sitta som en smäck tror jag!
Den är 38 mm vs SKX007s 42 mm. Då 36 mm är idealstorleken för mig sedan en tid tillbaka så klarar jag inte av 42 mm. Då har jag haft en del 40-42 mm-klockor som t.ex. Speedmaster som dock fick gå till slut pga sin storlek, tyvärr...

Det tror jag, alla Seikos dykare är grymma! :cigar:

Här kan du se skillnaden, spola in till ca 4 minuten :)
Screenshot_20191118_212907.jpg


 
Jag och Musen kollar upp klockor på Tratten! En Aerospace har jag alltid velat ägt!

3ECCE045-42EB-4558-8243-52253C9A2539.jpeg
12FE86D7-BDC7-4EA0-900E-B6D1D2D58E77.jpeg
Aerospace är kul och skön att bära!. Ville egentligen inte avslöja men väntar på en som är bestyckad med c*-****t ? som lär dyka upp nu i veckan(förhoppningsvis):p
Ang. den på Tratten så är bakstycket utsuddat på ref-och serienr......
Tips: En rätt sjyst blå E65062 med papper finns troligen fortfarande till salu: https://klocksnack.se/threads/breitling-aerospace-e65062-blå.120598/
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp