JakobZ skrev:
Södertälje. Vad vann jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JakobZ skrev:
kapitalistera på mitt bell & ross-sug va?Denke skrev:Nylandad Seikomod från Yobokies...
![]()
Planen är att @barda ska ropa "den ska jag ha" och byta den mot min gamla milsubmod som han mer eller mindre lurade av mig... :mrgreen:
Ricrob skrev:Dricker du lasagne till lunch? :lol:Preklin skrev:Fika utan dopp.
![]()
naggge skrev:Nu är det denna
![]()
Lär dock bli annat ikväll...
![]()
Barda skrev:kapitalistera på mitt bell & ross-sug va?
Hmm skall tänka på det, till dess sportar jag....![]()
Rossi skrev:JakobZ skrev:
Södertälje. Vad vann jag?![]()
vaniljglass skrev:Nyinkommen gammal Datejust 1603, med en ruskigt fin vit tavla..
![]()
vaniljglass skrev:Nyinkommen gammal Datejust 1603, med en ruskigt fin vit tavla..
![]()
hans skrev:vaniljglass skrev:Nyinkommen gammal Datejust 1603, med en ruskigt fin vit tavla..
![]()
Grattis! Kan man få ett foto rakt framifrån?![]()
vaniljglass skrev:hans skrev:vaniljglass skrev:Nyinkommen gammal Datejust 1603, med en ruskigt fin vit tavla..
Grattis! Kan man få ett foto rakt framifrån?![]()
Här kommer det...
![]()
Singular skrev:vaniljglass, är tavlan original?
Dagens;
![]()
Micke B skrev:Galet fin vaniljglass! Det måste finnas fler slätrakade talibaner än vittavlade 1603or...
Singular skrev:Nu är jag part i målet, men...
...jääääklar vad coolt!