Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan säkert hugga en ko, eller nåt! Tror du kan lita på sötsmurfen!Släpper ut odjuren!
Du har god smak på musik också!Tar helg med lite skön musik
Jag tackar!Du har god smak på musik också!
Allt! Rock, blues, jazz, klassiskt... Springsteen lite husgud sen 80-talet Edit: Glenn Gould spelandes Bach just nu.Jag tackar!
Vad lyssnar du själv på?
Allt! Rock, blues, jazz, klassiskt... Springsteen lite husgud sen 80-talet Edit: Glenn Gould spelandes Bach just nu.
Grymt.Allt! Rock, blues, jazz, klassiskt... Springsteen lite husgud sen 80-talet Edit: Glenn Gould spelandes Bach just nu.
Jag fixar dokumentenLetar miljö(vänliga)massagolv. Gav upp
Lessen dude, inte ens du kan trolla med komponent B... men tack för omtankenJag fixar dokumenten
Svårt att gilla egentligen. Du har något väldigt trevligt att kolla på i varje fall, inget är som väntans tider sägs det....Väntar på att febersjuk dotter ska vakna...
Dags för en bäss