Här är det 8+, som vilken svensk midsommar som helstSka snart ut och utsätta mig för samma helvete!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är det 8+, som vilken svensk midsommar som helstSka snart ut och utsätta mig för samma helvete!
Tidig gran i år igen. Detta år är det väldigt mycket julkulor i botten när dottern är med och pyntar
Nybytt dammsugarpåse också inför kaoset.
Vi (svärföräldrarna) testade julgran för 12 år sedan. Då flyttade en av katterna in i granen, hon plockade av alla kulor och la dom inne vid stammen! Sedan har vi hoppat gran...Du har ingen katt i hushållet gissar jag?
-3 och snöar utav bara helvete!Här är det 8+, som vilken svensk midsommar som helst
Gran funkar inte här heller, den skulle varit död inom fem minuter.Vi (svärföräldrarna) testade julgran för 12 år sedan. Då flyttade en av katterna in i granen, hon plockade av alla kulor och la dom inne vid stammen! Sedan har vi hoppat gran...
jag hade gärna bytt med dig, misstänker att jag är rätt ensam om att gilla snö-3 och snöar utav bara helvete!
Hoppas inte den jäser upp till 47 mm.Bakning med Tudorn på gång!
Blev mjölig
Passar på å tvättar den
Haha nej fyfan, det är ingen Panerai så det hade inte funkat!Hoppas inte den jäser upp till 47 mm.
Men Panerai på 47 mm is da shit! Det såg gott ut förresten med degen. Hoppas det ska smaka.Haha nej fyfan, det är ingen Panerai så det hade inte funkat!
Yep!Men Panerai på 47 mm is da shit! Det såg gott ut förresten med degen. Hoppas det ska smaka.
Vi är kalla och blöta... men framgångsrika.
Prosit kompisFelpost!
Felpost!
Exakt, in med en bild, vi gör väl inga fel, eller?En bonusbild kan du väl bjuda på?
Självklart!En bonusbild kan du väl bjuda på?