TimeFlies
Silver
Ta det lugnt, han skulle ju vräka i sig borden också.Ser rätt måttligt ut, skärpning kompis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta det lugnt, han skulle ju vräka i sig borden också.Ser rätt måttligt ut, skärpning kompis
Linjär Algebra?
Snyggt jobbat!Sydde ihop en watchroll idag![]()
![]()
Varit ute i skogen och huggit en julgran, då förtjänar man en bärs! Det är sen gammalt..
![]()
UschGreat minds think alike...
![]()
Snyggt, bra jobbatSydde ihop en watchroll idag![]()
![]()
Du e proffs mannen-Kvällsmat
![]()
![]()
![]()
![]()
JappLinjär Algebra?
![]()
Efter SMS-tjat från PostNord har jag just varit och hämtat ut ett nytt modem/router från Com Hem. Mitt gamla packade ju ihop i fredags, för att ett par timmar senare helt oförklarligt kvickna till igen. Men då hade jag redan hunnit beställa ett nytt. Bäst att byta i alla fall, för säkerhets skull, tyckte Com Hem. Hör ni inte av mig mera vet ni vad det beror på ...
![]()
Frossare där //Ska till att vräka i mig lite julbord!
![]()
![]()
![]()
Com " när ni vill" hem modem ! //Back in business. Så lätt blir ni inte av med mig ...
Du e proffs mannen
The original trinity![]()
Inte nu, men tidigare i eftermiddags. Väldigt kort inoxreunion med @jabla och @Fliegerchronograph Det var vackert.
Vems är den högra? Båda är svinbra, men den hade det där lilla extraGreat minds think alike...
![]()
TackarVisst finns det! Ingång från Sky City![]()