Skulle aldrig komma på tanken själv men då kanske man får prova detAbsolut, ingen tvekan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle aldrig komma på tanken själv men då kanske man får prova detAbsolut, ingen tvekan.
Pasta och gulasch soppa är det en hit?
Du får unna dig ekfatslagrad julmust då!Nähepp, ingen fredagswhisky idag. Snäll som man är så har jag i ett svagt ögonblick lovat att hämta min kära fru efter hennes julbord med jobbet ...
![]()
Haha! Gör det, jag har gjort det i många årSkulle aldrig komma på tanken själv men då kanske man får prova det![]()
Efterrätten vettuMen pasta, gulasch och Pringles?
Efterrätt måste man ju haMen pasta, gulasch och Pringles?
Den var givenEfterrätt måste man ju ha
Edit: Tvåa på bollen
Ja den förstod jag i alla fallDen var given![]()
Äsch lägg av båda två @fraddan , jag kan lukta mig till en efterhandskonstruktion...Ja den förstod jag i alla fall![]()
Mirakel! Du är snäll duNähepp, ingen fredagswhisky idag. Snäll som man är så har jag i ett svagt ögonblick lovat att hämta min kära fru efter hennes julbord med jobbet ...
![]()
Hit it!Tänkte föreslå ligga om en stund...
![]()
Ja vi får se hur det biter.
![]()
Ta ingen wrist shot under akten bara för då kan det bli dålig stämning!Tänkte föreslå ligga om en stund...
![]()
Ja vi får se hur det biter.
![]()
Vaknde massa ungar...Ta ingen wrist shot under akten bara för då kan det bli dålig stämning!
Känner igen det där!Vaknde massa ungar...
Så insiativet är framflyttat![]()
Har testat, va inte jätte populär... hade glömt stänga av blixten så hela rummet lyste uppTa ingen wrist shot under akten bara för då kan det bli dålig stämning!
Är det samma klocka?Har testat, va inte jätte populär... hade glömt stänga av blixten så hela rummet lyste upp
Ni får tyvärr inte den bilden utan ni får nöja er med bara klockan![]()
![]()