Mata duvan, bra övning inför ålderdomen.Vi väntar på tåget mot Malmö![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mata duvan, bra övning inför ålderdomen.Vi väntar på tåget mot Malmö![]()
![]()
Tack tipset @jabla du vet av erfarenhet från krematoriet och pålsjö kvarnMata duvan, bra övning inför ålderdomen.![]()
Väntar först på barnbarn, sedan är det nog min egen tur...Tack tipset @jabla du vet av erfarenhet från krematoriet och pålsjö kvarn![]()
Verkar helt dött där i Grekland?
Samma här men redan gått igenom halva och den är över förväntan bra!Fin skörd från postlådan.
![]()
Nu skall vi bara försöka få lite egentid.
Kan bara hålla med!! Strålande!!
Alltid lika trevligt när man får med något extra vid köp över nätet, om det så bara är en lätt tilltufsad Daim med min frus julklapp idag t ex ...
![]()
Armen`s hemvist är inte den bland granen? //Armen i granen!!![]()
Vad köper man för julklapp till frugan för att få med en skadad Daim som bonus?Alltid lika trevligt när man får med något extra vid köp över nätet, om det så bara är en lätt tilltufsad Daim med min frus julklapp idag t ex ...
![]()
Han kan berätta men måste döda dig efteråt...Vad köper man för julklapp till frugan för att få med en skadad Daim som bonus?![]()
Det låter spännande!Han kan berätta men måste döda dig efteråt...![]()
Mosad Dajm är jättegott!Så länge den smakar gott så![]()