Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, julen blir så vit som man gör den.Vi är hos svärföräldrarna och frun grillar marshmallows som en jäkla pundare...
![]()
![]()
Haha. Jag lärde mig det faktiskt här på KS och kommenterade den bilden på liknade sätt!Så det är det man ska den där till! Bra tänkt där av Omega. Praktiskt!![]()
Grattis!![]()
Klockan syns inte riktigt men vad fan gör det? Förlovad!
Hehe, exakt!Haha, julen blir så vit som man gör den.
Vad är det som ligger och väntar då?Jag och "min" klocka firar jul på skilda orterMin inom citationstecken eftersom han ligger halvt betald hos säljaren och väntar på att jag ska komma och slutföra affären den 27.e. Jag längtar!!!
En Explorer II som jag har suktat efter bra länge. Du vet känslan: Man har bestämt sig och även gjort en beställning (processen kan ta månader för mig), men det är de där sista dagarna som är jobbigast.Vad är det som ligger och väntar då?![]()
GOD JUL alla klocklovers!
Blev faktiskt ingen julmat för mig idag annat än en löprunda till följt av stretching
......MEN imorgon blir det käk för då anländer en bit av släkten!
Såklart har jag ätit ngt, nallade nyss några ägg i kylen med en släng dillkaviar!
(Gissa om klockan funkar OK som äggtimer)
![]()
Älskar den!. Den var ett måste denna julaftonSjukt läcker pjäs!!
Tomten är far till alla barnen!
![]()
GivetvisFunderat lite...
![]()
visst blir det en rödsub om jag flyttar bandet till dykaren?