Bara kon kvar, kall är den inte längre.Kollar hur det går för kalkonen på grillen!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara kon kvar, kall är den inte längre.Kollar hur det går för kalkonen på grillen!
![]()
Efter 4 timmar på grillen var den varmBara kon kvar, kall är den inte längre.![]()
Ser lurigt utDricker/Drack Sangria.
![]()
![]()
![]()
Snyggt med matchande tantklocka...Förut idag när jag var mattant
![]()
![]()
Dricker/Drack Sangria.
![]()
![]()
![]()
Man vill så gärna smälta in bland de övriga tanterna i köketSnyggt med matchande tantklocka...![]()
Livsfarligt!! Upptäckte det i bilen senare men ja, det syns tydligt att det var löst redan där.. Vart lite orolig då jag badar friskt med klockan men då får vi hoppas att jag bara monterat det dåligt i ett första skede. Tack för uppmärksammandet!Har bandstiftet hoppat ur på nedersta? Ser farligt ut. Får mig att tänka på ”glöm inte efterdra bultarna på vinterdäcken”...![]()
Smaskens, höjdarmåltid! Hade gärna suttit till bords där, och säkert sneglat rejält på din CW också![]()
Då var det dax för kvällens måltid , juldagen...
![]()
” souvas” med mandelpotatis stomp och rårörda lingon//![]()
Nu blev jag hungrigResultatet!![]()
![]()
![]()
Hahah, då är vi två!Nu blev jag hungrig![]()
Finns det bröd där underst???Fick göra mig två smörgåsar
![]()
Det finns men det är knapptFinns det bröd där underst???
Hahah, och här blev det grynost och julmustFick göra mig två smörgåsar
![]()
Nu blev jag hungrig!Fick göra mig två smörgåsar
![]()
Det är nog snart dax för nattamatNu blev jag hungrig!![]()