Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
19018.Supercool, t.o.m. med datumbubblan!
Vad är det för ref. på den?
112? Där har du en riktig keeper, nu är du fast som risti
Klart klockkonsten ska smyga sig upp. Gillar ljusstaken, köpt eller gjord själv? Mina hälsar!Njuter av fredag, klockkonsten kanske smyger sig upp på väggen så småningom
![]()
![]()
![]()
Samma fina gin från Spanien här ocksåGT dags med fin gin.![]()
Fan vilka grymma bilder du tar!Det blev en GT ändå!![]()
![]()
Den är bra! Haft 112 tidigare och ångrade såklart försäljningen. 112, 000, 425 och 632 har passerat, nu hoppas jag kunna behålla denna112? Där har du en riktig keeper, nu är du fast som risti![]()
haha ja! köpte 2L för 8 euro, riktigt finSamma fina gin från Spanien här ocksåman vet att det är kvalite när det finns 2L flaskor!
![]()
Tack så mycket!Fan vilka grymma bilder du tar!![]()
Tjusigt! Fick i present faktiskt. Du då?Klart klockkonsten ska smyga sig upp. Gillar ljusstaken, köpt eller gjord själv? Mina hälsar!
![]()
Kanske skulle skaffa panna igen men tror 42mm passar mina handleder bättre. Denna på 44 satt aldrig kanonDen är bra! Haft 112 tidigare och ångrade såklart försäljningen. 112, 000, 425 och 632 har passerat, nu hoppas jag kunna behålla denna![]()
![]()
Lagar köttfärsröra som ska i bröd och sedan ugn, men var fan är ölen?!!?
![]()
Far min som smidit, har ganska mycket i lägenhetenTjusigt! Fick i present faktiskt. Du då?![]()