Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den gör sig bra med is den där!Måndag och kneg, vilken underbar känsla![]()
Galet snygg! En snygg klocka gör vilken mat som helst bättre!Nu blir det LUNCH!
![]()
![]()
Snygg tavla:Måndag och kneg, vilken underbar känsla![]()
Tack, jo lite snygg är denSnygg tavla:
Japp, den ultimata storleken för oss med spagettiarmarDen gör sig bra med is den där!
36mm?
Fin, när jag servar min Tudor om några år ska jag be om en silvrig tavla med is på (om dessa fortfarande går att få tag på). Min Tudor är en keeper så det hade varit grymt med två tavlor!Japp, den ultimata storleken för oss med spagettiarmar![]()
Kan bara hålla medFin, när jag servar min Tudor om några år ska jag be om en silvrig tavla med is på (om dessa fortfarande går att få tag på). Min Tudor är en keeper så det hade varit grymt med två tavlor!
36mm är grymt, tror den modellen med sin tunna glasring hade sett för stor ut i 39mm. Även jag som har lite större handleder än genomsnitt föredrar 36mm i dessa sammanhang. En klassisk storlek som funkar!
Tudor har verkligen några underskattade modeller i sin lineup.
Snyggt djup i tavlan på den där!Lyxar till det med McDonald's, hela kostcirkeln
![]()
Billigt!Leker med leksaker.![]()
Inception!
![]()