Ajdå hoppas det går braRörigt värre när snuskylen kraschar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ajdå hoppas det går braRörigt värre när snuskylen kraschar![]()
Jag håller mig undan kan jag säga, vilket jävla kaosAjdå hoppas det går bra![]()
Att inte rösta är som att ta gift och vänta på att den andra ska dö, viktigt att rösta broder!! Många som offrat livet för det genom tidernaMan kan bl vansinnig för mindre, vad fan ska man rösta på egentligen?
Helt rätt, jag vet iallafall vad jag ska rösta på nästa gångAtt inte rösta är som att ta gift och vänta på att den andra ska dö, viktigt att rösta broder!! Många som offrat livet för det genom tiderna
Kanske lite enformigt med så mycket av samma sort. Men jag litar på digGör mitt bästa för att sänka nivån i lådan med 3,2 kg godis som min fru beställde hem från Matsmart. Går sådär ...
![]()
Kör du tritium lume på visarna i gaddningen?Nyförvärvet får en lugn start![]()
![]()
Kämpa!!!Gör mitt bästa för att sänka nivån i lådan med 3,2 kg godis som min fru beställde hem från Matsmart. Går sådär ...
![]()
Den är riktigt bra den 34:an!På väg hem mätt och belåten!
![]()
Den har gjort ett bra jobb idagTur du har på dig G-Shocken då![]()
Att inte rösta är som att ta gift och vänta på att den andra ska dö, viktigt att rösta broder!! Många som offrat livet för det genom tiderna
Helt rätt, jag vet iallafall vad jag ska rösta på nästa gång
Ja då kanske det blir ordning på torpetPå @Margarinkungen kanske? Kan vi rösta på dig ?