Känner in senaste inköpet. Trodde aldrig jag skulle kunna bära en så stor klocka (45.5) men tycker den sitter bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktigt skön 5-1 seger, det satt som en fläskläpp![]()
Grattis till en riktigt trevlig klocka!Känner in senaste inköpet. Trodde aldrig jag skulle kunna bära en så stor klocka (45.5) men tycker den sitter bra![]()
![]()
Sjukt snygg klocka! Stort grattis!Blev med en 126622 i förrgår. En lite bortglömd pärla...![]()
Kul att dressa sin klocka så fint och enkelt bara genom länk och skinnarmbandTillbaka på länk efter några månader på läder. Tänkte köra super jubilée men det var länge sedan oystern fick tid och den är ju så trevlig! Hoppas att ni får en fortsatt fin kväll!![]()
![]()
Ja visst är det! Jag gillar verkligen variationen även om det blivit mest läder den senaste tiden.Kul att dressa sin klocka så fint och enkelt bara genom länk och skinnarmband
Grattis! Vad blev det för kul?På med jobbklocka för hårt arbete för att finansiera gårdagens bilköp, men man måste börja med kaffe.![]()
Mercedes C200 kombi AMG Dock ej AMG motor bara stil.Grattis! Vad blev det för kul?