Beklagar...Gissa var?!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beklagar...Gissa var?!
![]()
Ikea? Den var ju inte så svårGissa var?!
![]()
Hade jag haft pengarna hade jag köpt den direkt! Lycka till med försäljningen. Inte varje dag man ser en oanvänd ORC så den bör väl säljas ganska fort kan jag tänka migSkulle lära känna min nya klocka. Den var dessvärre inte riktigt var ”min stil”, så den fick åka direkt upp på köp&sälj...
![]()
Den finns men tyvärr är det inte en konstant utan en variabelLigger och funderar på vad som är en optimal klockstorlek. Finns ens något sådant?![]()
Tack, jag får väl hoppas på det! Håller tummarna för att någon kan få mer användning för den. Du kanske har nåt skoj att byta mot annarsHade jag haft pengarna hade jag köpt den direkt! Lycka till med försäljningen. Inte varje dag man ser en oanvänd ORC så den bör väl säljas ganska fort kan jag tänka mig![]()
Yep, nej jag har tyvärr inget likvärdigt jag vill byta. Och jag tror inte du vill ha 3-4st mindre värda klockor.Tack, jag får väl hoppas på det! Håller tummarna för att någon kan få mer användning för den. Du kanske har nåt skoj att byta mot annars![]()