Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men funkar den som hundbil?Mer min smak.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En aning. Helt oväntat också, jag har inte använt kortet på några konstiga ställen.Fan va jäkla trist...
Blev det någon bil?Efter lunch och fika på Donken, så blev det lite Mercedes innan kosan styrdes hemåt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med, kalhyggen är fula men nödvändiga.Åter från skogspromenaden med vovven, eller egentligen blev det en promenad genom pågående avverkningsområde. Skogsavverkning är aldrig vackert, men ibland nödvändigt för samhällsbygget...![]()
![]()
![]()
Är detta KS versionen av ”mandeln i gröten”? Hoppas länkarna tvättades innan(?).Lagar kvällsmat![]()
Bra tänkt där med val av märke! Das Beste! Jag är ingen suvkille men måste medge att BMW lyckats vända de påtagligt oestetiska lådorna x3 och x5 till något som plötsligt börjar bli... snyggt...Mer min smak.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trevlig bok att bläddra i!Har egentligen viktigare saker att göra men tar det lite lugnt först.![]()
![]()
Verkligen. Gillar historierna.Trevlig bok att bläddra i!
Ska det inte vara två klockor i, enligt receptet?Lagar kvällsmat![]()