Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Respekt.Känner att jag behöver en paus från KS så ett sista inlägg från mig innan jag loggar ut under mars månad.
![]()
Ni som eventuellt vill ha kontakt med mig får sköta det i andra kanaler.
Loggar in i igen 1:a april och kollar alla skämt.
Over and out!
jabla
Lite kaffesmak ,lagra det inte ! //Mektig og god.Nå liker jeg whisky modnet i Oloroso Sherry fat, så Rivesaltes er godt det også. Rivesaltes er mye mer syrlig og lettere enn sherry, så syren gjør den herlig å enten drikke alene til meditasjon - eller sammen med mørk sjokolade.
Kjøpte mer Rivesaltes i dag.
![]()
Du är ju i Svea Rikes Vagga för "böfelsen". Vart annars skulle de med symboler visa vart Ni skall gå när man är nödig !||McDonalds Skara jamjam![]()
Lagt sonen i säng och njuter av lugnet.
![]()
Tack! Jag va väldigt velig fram tills att den åkte på armen. Nu vill jag inte ta av denGillar den där skarpt. Cushion-boetter är för läckra!
Du kommer att va saknad @jablaKänner att jag behöver en paus från KS så ett sista inlägg från mig innan jag loggar ut under mars månad.
![]()
Over and out!
jabla
Vart är ni ? På SAS gamla anläggning vid Arlanda ?Följde med svärfar på en flygtur i simulator som han fått i present. Vilken jäkla grej! Och min Sinn på armen naturligtvis.
![]()
![]()
Passande klockaFöljde med svärfar på en flygtur i simulator som han fått i present. Vilken jäkla grej! Och min Sinn på armen naturligtvis.
![]()
![]()
Passande klocka![]()
Vart är ni ? På SAS gamla anläggning vid Arlanda ?
Jag har känt likadant efter den senaste ändringen på KS. Kommer sakna dina inlägg även om det bara är i en månad. Ha det gott @jabla!Känner att jag behöver en paus från KS så ett sista inlägg från mig innan jag loggar ut under mars månad.
![]()
Over and out!
jabla
Den är helt fantastiskt din slitna gamla Titus!Inleder sportlovet med GT i stugan![]()
Tackar, känns som en gammal vän. Min första vintage som jag köpte för 7 år senDen är helt fantastiskt din slitna gamla Titus!![]()